Thumbnail Slider by WOWSlider.com v4.8

Hírek

Költözünk!

A változás napja:
2016. szeptember 01.
hannibal koltozes

Órarend változás!

2016. július 11-től!

All You Can Move (AYCM) kártya elfogadás

Mostantól az All You Can Move kártyát is elfogadjuk! Várunk benneteket ezzel a lehetőséggel is!

 

Tabata Workout

High-Intensity Training

Szerdán 20.30-tól
Szombaton 18.30-tól

High Intensity Training

 

 

Hannibal Cross Gym

Egy professzionális környezet azok számára, akiknek fontos az egészségük megőrzése, akiknek fontos, hogy hogyan néznek ki, akik szeretnék erősíteni, karbantartani, fejleszteni a testüket. Akik elégedetlenek önmagukkal, és szeretnének változtatni ezen!


A Hannibal Cross Gym innováció a testedzésben!


Megújult környzetben, 300 m2-en, professzionális körülmények között lehetsz részese a legnépszerűbb edzésirányzatoknak!

 

  • Cross
  • Olimpiai Súlyemelés
  • Kettlebell
  • Cross Lurkó
  • Funkcionális tréning
  • Köredzés
  • Tabata Workout
  • Erősítő - Zsírégető - Alakformáló tréning
  • Fegyencedzés
  • TRX
  • Spartan Fighter
  • Spartan Race
  • Cross Camp
  • XXL Program
  • Senior Project


Szereted a kihívást? Tényleg le akarsz fogyni? Hatékony fejlődést akarsz? Unod az egyhangú edzéseket? Komoly állóképességet akarsz? Eddig sikertelenül próbálkoztál? Valami komolyabbra vágysz? Szakíts a hagyományokkal! Kíváncsi vagy mit bírsz?


Lépj túl a határaidon! Ezt érezned kell!

 

Miért éppen a funkcionális tréning?

Nos, a válasz egyszerű…

Ráadásul egyáltalán nem új mozgásforma! Az alkalmazása régre nyúlik vissza, tematikája már a 90-es években fellelhető. Csak picit le lett porolva, kapott egy trendi frappáns rá jellemző nevet, és modernebb köntösbe lett öltöztetve.

Mondhatjuk úgy, hogy őt is utolérte az innováció…

Magát a koncepciót alkalmazták már korábban jó néhány sportágban, az erőnléti felkészítés fázisában. Az atléták, a különböző labdajátékok képviselői, a súlyemelők, a kajakosok, vagy az úszók egyaránt!

Manapság pedig már nincs olyan sportág, ahol valamilyen formában, fontos kiegészítésként ne lenne jelen!

Az elnevezés sem véletlen, vagyis a funkcionalitás ebben az esetben szó szerint a működést jelenti. Jellemzően azt tartja szem előtt, ahogyan a hétköznapi életben tesszük a dolgunkat, és amiképp a szervezetünk, és a fizikumunk ki van téve a mindennapos terheléseknek.

Ezzel pedig a fizikumunkon túl a szervezetünket érő különböző behatásokkal kapcsolatos tolerancia küszöböt is fejleszti, amely felel a fenntartható működésért.

A funkcionális tréning egy komplex edzésforma. A gyakorlatait a változatosság, a kombinálhatóság, a hatékonyság jellemzi. Egy gyakorlaton belül, egyszerre több izomcsoport kapcsolódik be a munkába.

Egyszerre fejlődik az állóképesség, a kitartás, az erő, a hajlékonyság, a teljesítmény, a gyorsaság a koordináció, a mozgékonyság, az egyensúlyérzék, és a pontosság!

Elsősorban a saját testsúllyal végezhető gyakorlatokat preferálja, és a lehető legváltozatosabban alkalmazza a különböző eszközöket, úgymint a kettlebell, medicin labda, TRX heveder, zsámoly, ugráló kötél, agility létra, gumikerék, kalapács, mászókötél, stb. Az adott edzés összeállításánál szinte csak az edző fantáziája szab határt!

A csoportos foglalkozások hangulata, egymás motiválása, a kialakuló versenyszellem, komoly hatással van a teljesítmény növekedésére.

Napjainkban az egyik, ha nem a legnépszerűbb edzésforma a funkcionális tréning!

Legyen az Crossfit, Köredzés, vagy Spartan, unatkozni tutira nem fogsz!

Ha nem vagy nyápic, kóstolj bele!

 

A koncepció:

Az edzések csoportos formában zajlanak! Folyamatos edzői irányítás, ellenőrzés, kontroll mellett! Előzetes kommunikáció alapján, feltérképezzük az igényedet, a céljaidat! Kiderítjük, mit szeretnél megvalósítani és visszalátni önmagadon! Összefésüljük a lehetőségeidet, az adottságaidat, és az aktuális készségedet, a céljaiddal és a vágyaiddal! És ennek megfelelően, minden esetben, az erőnléti állapotodnak, és a készségeidnek megfelelően kapod az optimális terhelést, valamint a különböző gyakorlatok végrehajtásának módját, tempóját, ritmusát! Nálunk nem futószalagon, nem gépiesen, nem általánosságban zajlanak a dolgok! Nálunk az elsődleges szempont, Te magad vagy! Ezért jó, ha tisztában vagy az elképzeléseiddel! Segíts nekünk abban, hogy megfogalmazod a céljaidat, és mi segítünk abban, hogy megvalósítsd azt!

Amit még tudnod kell: 

Az edzésekhez, abszolút ideális hőmérsékleti feltételeket teremtünk! Kényelmes ruhaneműt válassz, amiben komfortosan, kényelmesen érzed magad! Ne felejts egy kis törölközőt hozni magaddal, amit ha kell, leteríthetsz magad alá, ezzel is a saját higiéniádat őrzöd meg! Mindenképp ellenőrizd az erre a célra foganatosított váltócipőd talpát, minden alkalommal edzés előtt, mert ezzel a tisztaságot segítesz fenntartani! Az edzéseid során, az általad használt eszközöket, a feladatok elvégzése után, pakold vissza a helyükre, ezzel pedig a rend fenntartásához járulsz hozzá!

Észrevételeidet, igényeidet jelezd nekünk, hogy még hangulatosabbá, még barátságosabbá, még professzionálisabbá tehessük ezt a már egyébként is párját ritkító környezetet!

És a megelégedettségedet se tartsd magadban, ne akard palástolni, és ne rejtsd véka alá! Nyugodtan nyilvánítsd ki! Mi ebből építkezünk, és fontos tudni számunkra, hogy jó úton haladunk! Ne feledd, mi érted vagyunk!

És nyugodtan jelezd ezeket a barátaid, ismerőseid felé, hagy érezzék át ők is a figyelem, az elégedettség, a különbség érzését!

 

Köszönjük!